Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

סקר מנדטים / הרב אבנר טוניק - בנט עם 13 מנדטים והרשימה .

לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד .

כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. Chiconas: ×'עולמם של חר×
Chiconas: ×'עולמם של חר×"ים כת×' אישום מקל×' from lh5.googleusercontent.com
סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים: בנט עם 13 מנדטים והרשימה . כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה.

בנט עם 13 מנדטים והרשימה .

על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . בנט עם 13 מנדטים והרשימה . מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים: לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13.

לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד .

על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. ×
×"א×'×™×' ×"ציוני: סקר ×'חירות 2013 from 3.bp.blogspot.com
סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים: כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד .

על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה.

לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים: לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . בנט עם 13 מנדטים והרשימה . מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה.

סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים: סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות .

סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים: עו×'יות פפוש×
עו×'יות פפוש×"ו from www.srugim.co.il
כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים:

על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה.

מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . בנט עם 13 מנדטים והרשימה . כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים: כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019.

סקר מנדטים / ×"ר×' א×'נר טוניק - בנט עם 13 מנדטים והרשימה .. מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים: סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות .